Cosmetisch en Commercieel succesvol
Daarvoor kunt u gebruik maken van speciale technieken
U wilt dat uw klanten cosmetisch tevreden zijn, daarnaast wilt u ook commercieel succesvol zijn!
Daarom hebben wij de commerciële technieken die een parfumeriezaak daarvoor gebruikt aangepast aan de mogelijkheden die u in uw instituut heeft. Uw klant gaat uw salon zien als een plek waar zij komt voor behandelingen en advies en door die combinatie wordt het gebruik van producten voor thuis bijna een vanzelfsprekendheid.
Product opleidingen – trainingen – twee keer per jaar bij elkaar
Productopleidingen en vervolgtrainingen vormen de basis van uw cosmetisch en commercieel succes. Naast de basisopleiding kennen wij trainingen bij u in de salon op individuele basis of bij ons samen met uw collega’s. Daarnaast nodigen wij u en uw collega’s twee keer per jaar uit om u ons halfjaar programma te presenteren. Dat is veel meer dan de lancering van een nieuwe behandeling of een nieuw product. U wilt totale ondersteuning. Bij ons krijgt u dat! Bij iedere lancering of actie. Natuurlijk blijft u beslissen of u er gebruik van wilt maken. Natuurlijk zijn er aan onze trainingen of bijeenkomsten nooit kosten verbonden.
Ondersteuning wanneer nodig
U kunt bij ons rekenen op naar maat gemaakte ondersteuning wanneer nodig!
Of u nu meer klanten wilt aantrekken, minder standaardbehandelingen en meer kuren wilt geven, een jubileum wilt vieren, na een verhuizing geen klanten wilt verliezen, een facebookcampagne wilt ontwikkelen, of uw zwangerschapsvervangster wilt introduceren, wij komen naar u toe en werken ieder idee samen met u uit. Wij zorgen voor de lay-out, het drukwerk, de flyer, de facebook post kortom de communicatie die u nodig heeft om úw doel te bereiken.

Bevestiging van een activiteit
Het is altijd belangrijk om vast te leggen wat er is afgesproken. Het voorkomt misverstanden en nog veel belangrijker: er wordt daardoor niets vergeten of te laat uitgewerkt. Dit mailtje is een korte bevestiging van het plan dat wij samen met een salon hebben gemaakt om consumenten die lang niet meer geweest zijn weer terug te winnen. De uitwerking van zo’n actie nemen wij helemaal voor onze rekening. Dat doen wij niet alleen.
Wij werken al jaren samen met Jm2 uit Eemnes die leuke ontwerpen voor ons maakt. Dit lijkt een simpele activiteit, dat is het niet en voor iets dergelijks heb je een doorloop tijd nodig van één tot twee maanden.
Ondersteuning per seizoen
Twee keer per jaar nodigen wij u en uw collega’s uit voor een “Inspira Cosmetics” bijeenkomst.
Op een leuke locatie centraal in Nederland om ons “halfjaar programma”te presenteren. Dat programma bestaat uit acties die het bezoek van uw klanten en uw werk afwisselend maken. Het zijn altijd leuke, leerzame en gezellige dagen waarbij er volop tijd is om met uw collega’s ideeën uit te wisselen. Ook ons “halfjaar programma” is geen alledaags programma, het wordt altijd onderbouwd met materialen, systemen, consumenten-kortingen, seizoensbrochures, flyers behandelstoelmaterialen, consumentenfilms om u bij de communicatie met uw klant te ondersteunen.

De seizoensbijeenkomst bij Corpus in Oegstgeest was vol actie
Toen wij onze seizoensbijeenkomst in 2019 bij Corpus in Oegstgeest organiseerden ging het niet alleen over de huid maar werd het een actieve reis
door het hele lichaam. Tijdens het zakelijke gedeelte lanceerden wij voor de eerste keer een behandeling die wij koppelden aan een paradijselijke plek ergens in Europa. Dat werd “Summer in Amalfi”.
Dat werd zo’n groot succes dat daarna de behandelingen Mykonos (geïnspireerd op dat schitterende Griekse Eiland) en The Carribean (geïnspireerd op de eilanden in de Caribische Zee) werden ontwikkeld. Niet alleen de klanten van de salon vonden een dergelijke behandeling een keer een leuke afwisseling. Ook de schoonheidsspecialistes vinden deze afwisseling interessant. Niet in de laatste plaats omdat wij ook materialen leveren waarbij de sfeer in de salon kan worden aangepast.
Basisondersteuning
Dat zijn proefsachets of een info brochure voor uw klanten.
Bij ons zijn die altijd gratis en u kunt opgeven welke soorten u nodig heeft. Misschien hoort een spaarsysteem wel niet tot de basis ondersteuning. Bij ons wel, uw klanten kunnen voor onze rekening sparen, spaarcadeaus worden door ons betaald. Wij streven bij onze ondersteuning naar een service niveau dat u steeds weer verrast.

De basis: proefsachets en informatie
Ter ondersteuning van de holistische methode waarmee Inspira Med resultaten bereikt, heeft u zeven verschillende proefsachets ter beschikking zodat uw klant de producten voor thuis uitgebreid kan testen. Ook de juiste consumenten informatie is belangrijk om u te ondersteunen. Onze info brochure leidt uw klant door de programma’s heen waaruit zij kan kiezen zodat zij de juiste start maakt om tot optimale huidverbetering te komen.
Wij leveren zowel de proefsachets als de brochures vanzelfsprekend altijd gratis met uw bestellingen mee waarbij u zelf kunt aangeven welke sachets u wilt ontvangen.
Klant zijn bij Inspira Cosmetics
- Bij Inspira Cosmetics draait het om uw instituut en dat idee willen wij dat u als klant ook steeds krijgt.
- U mag wensen hebben die wij als lastig ervaren, dat is uw voorrecht als klant.
- Een klant stoort ons nooit bij ons werk maar is de reden van ons werk.
- Het wordt nooit een vanzelfsprekendheid dat een klant bij ons bestelt, wij moeten een klant steeds opnieuw verdienen
- Daarom streven wij naar een service niveau dat de klant steeds weer verrast.
* Geen enkele actie wordt door ons uitgevoerd zonder uw voorafgaande toestemming